Har i håndvaske der kunne bruges i et kolonihavehus og i så fald, hvilke(n) ville i anbefale dertil?

Vi har et par muligheder til installation i kolonihavehus alternativt som vaskesøjle. F.eks. Super Stallette, Washstand eller den vægmonterede variant Compact Classic.